
21 лютого 2025 року для студентів факультету національної безпеки, права та міжнародних відносин була організована лекція-екскурсія «Діяльність ТОВ «Органік Мілк» на внутрішньому та зовнішньому ринках товарів». Лектором виступила директор підприємства Олена Стретович.
Як стверджує пані Олена, органіка – це філософія і стиль життя. І це простежується на всіх стадіях роботи ТОВ «Органік Мілк», в чому змогли переконатися студенти та викладачі Житомирської політехніки. Адже під час заходу студенти дізналися про основні принципи діяльності підприємства, яке є лідером українського ринку органічних молочних продуктів, про особливості виробництва екологічно чистої продукції та її сертифікацію, а також мали можливість ознайомитися з виробничими процесами. Олена Стретович поділилася досвідом виходу підприємства на міжнародні ринки, який відбувався вже в умовах воєнного стану, визначила конкурентні переваги, розповіла про специфіку співпраці з іноземними партнерами та виклики, які постають перед українськими виробниками в сучасних умовах. Студенти отримали цінні знання щодо реальних бізнес-процесів та мали змогу поставити запитання директору ТОВ «Органік Мілк». Крім того, пані Олена дала особисті поради здобувачам вищої освіти при побудові їх кар’єрного шляху.
Приємним моментом стала можливість провести дегустацію продуктів ТОВ «Органік Мілк» та інших підприємств компанії. Їх якість та смак було високо оцінено студентами та викладачами Житомирської політехніки.
Студенти поділились враженнями від виїзної лекції:
Полякова Поліна, студентка групи МЕ-10: «Екскурсія справді залишила приємні враження. Вразило, що навіть попри всі виклики сьогодення, компанія не просто тримається на ринку, а й продовжує розвиватися. Особливо запам’яталося відповідальне ставлення до контролю якості продукції, що, власне, і підтверджує назву компанії».
Несвячена Анастасія, студентка групи МЕ-10: «Мені сподобалась поїздка. Було цікаво послухати та подивитися на те, як відбувається процес виготовлення органічної продукції, її масштаби та в які країни проводиться експорт. Також дізналась про виклики, з яким стикається бізнес в умовах війни, проблеми з імпортом сировини та інше, що дотичне до моєї спеціальності. Як бонус, була можливість скуштувати продукцію».
Яремчук Андрій, студент групи МВ-3: «Було дуже цікаво почути та побачити на власні очі як виготовляється органічна продукція. Також було цікаво дізнатися про те, як відбувається експорт продукції компанії Organic Milk за кордон та які при цьому виникають виклики та проблеми. А ще, був дуже приємний бонус в вигляді дегустації продукції компанії. Беручи до уваги що компанія тільки 2 рік працює на міжнародному ринку, то для спеціалістів в сфері міжнародних відносин та особливо міжнародних економічних робота в Organic Milk може бути дуже перспективною!»
Подібні навчальні поїздки сприяють практичному засвоєнню теоретичного матеріалу та розширюють уявлення про сучасні тенденції розвитку бізнесу. Захід став чудовою нагодою для майбутніх фахівців отримати практичний досвід і краще зрозуміти механізми функціонування підприємств у міжнародному економічному середовищі.
Щиро дякуємо керівництву ТОВ «Органік Мілк» за приділений час та цікаву лекцію!
Більше про екскурсію на відео
Залиште відповідь