29.11.2023 року на базі факультету національної безпеки, права та міжнародних відносин в рамках функціонування науково-навчальної лабораторії криміналістики та первинної домедичної допомоги і юридичної клініки відбулася онлайн зустріч зі здобувачами вищої освіти та кандидатом психологічних наук, доцентом, атестованим Міністерством юстиції України судовим експертом психологом (поліграфологом), директором Київського міжнародного судово-експертного інституту психологічної експертизи і досліджень на поліграфі – Олегом НАЗАРОВИМ. Доповідач виступив із доповіддю на тему: «Психофізіологічні дослідження із застосуванням поліграфа – від науковості методу виявлення брехні до професії поліграфолог. Юридична практика». Захід пройшов в інтерактивному спілкуванні. Присутні – здобувачі вищої освіти, що навчаються на освітніх програмах «Право», «Національна безпека (за окремими сферами забезпечення і видами діяльності», «Правоохоронна діяльність», «Психологія» та науково-педагогічні працівники та співробітники Державного університету «Житомирська політехніка» уважно прослухали цікаву інформацію щодо:
– Виявлення неправди в давнину з використанням тварин та рису; по фізіологічним особливостям обличчя людини – блідість чи почервоніння; електродермальна активність потових залоз – зміна запаху тіла; зміна пульсу;
– Історія винаходу поліграфа. Від детектора брехні до поліграфа;
– Перший прилад реєстрації зміни тиску – гідросфігомометр;
– Відкриття психофізіологічних показників приховування інформації: ознаки зміни дихання;
– Приклади стереотипів у виявленні прихованої інформації;
– Основні форми та види брехні;
– Причини, які спонукають людей казати неправду;
– Наукова база застосування поліграфа;
– Введення професії поліграфолог в Україні до національного класифікатора професій;
– Критерії оцінки науковості досліджень на поліграфі в Кримінальному процесуальному кодексі України;
– Результати використання поліграфа у досудовому розслідуванні.
Цей захід сподобався всім присутнім, інформація отримана під час нього стане в нагоді при вивченні (опануванні) дисциплін різних освітніх напрямів.
Leave a Reply