7 грудня студенти спеціальностей «Політичний менеджмент та PR» і «Міжнародні відносини» факультету публічного управління та права Житомирської політехніки вивчали особливості роботи телеканалу «СК1». Майбутні політтехнологи, піарники та міжнародники дізнавалися, яким чином формується інформаційна політика ЗМІ. Редактор Микола Слюсар розповів алгоритм створення новин, функції працівників ньюзруму та поділився секретами універсального журналіста. Олена Андрійчук розповіла про інтернет супровід діяльності каналу, а Вікторія Гнатюк та Василь Хомюк поділилися секретами роботи журналіста і власним досвідом. Віталій Воловоденко розкрив таємниці production, яким чином готуються політичні рекламні ролики, розробляються бренди вітчизняних партій, а також як налаштовується студія для зйомки телепередачі.
Leave a Reply