Державний університет “Житомирська політехніка” є учасником проєкту “Прозорі університети” від Офісу доброчесності Національного агентства з питань запобігання корупції. Здобувачі освіти вивчають дисципліну “Антикорупція та доброчесність” та долучаються до  ініціатив, покликаних популяризувати принципи доброчесності, прозорості та боротьби з корупцією в Україні.

В грудні 2024 року студенти факультету національної безпеки, права та міжнародних відносин долучилися до проведення щорічного Тижня доброчесності від НАЗК та провели Урок доброчесності для школярів в трьох ліцеях м. Житомир.  Інтерактивні уроки доброчесності для школярів були спрямовані на ознайомлення з такими питаннями:

  • що таке доброчесність;
  • де та в яких аспектах може проявлятися доброчесність в суспільстві;
  • що таке корупція, її види і форми;
  • як доброчесність бореться з корупцією;
  • як школярі можуть допомагати боротися з корупцією та недоброчесністю.

Студенти 2 курсу групи МВ-3 ОПП «Міжнародні відносини та геополітична безпека», які взяли участь в проведенні уроків доброчесності, поділилися власними враженнями після проведення уроків:

Терон Кіра: «Тиждень доброчесності від НАЗК дав можливість принести до молодшого покоління важливість доброчесності. Організатори тижня доброчесності пояснили матеріал, який має викладатися та дозволили за потреби внести свої пропозиції. Провівши багато уроків з 7-9 клас та зібравши цілу актову залу школярів, я отримала гарно проведений час та цікавий досвід. Діти були активними учасниками в дискусіях та завданнях, а після закінчення уроку цікавилися чи будуть ще такі заходи. Офісу доброчесності НАЗК дякую за розвиток культури чесного суспільства».

Яремчук Андрій: «Дякую організаторам проєкту, а саме Офісу доброчесності НАЗК, за те, що дали таку гарну можливість розповісти молодшому поколінню про важливість доброчесності в сучасному суспільстві. Я мав можливість провести урок, як в актовій залі для всієї паралелі 7-их класів, це близько 120 осіб, так і для кожного класу окремо. При проведенні уроку я отримав цікавий досвід, нові навички в веденні лекцій та гарно проведений час. Під час уроків школярі проявляли велику активність та задавали багато різних питань, а також брали активну участь в дискусіях та інтерактивних завданнях».