
В рамках VІ Всеукраїнського науково-практичного семінару: «Правова політика України: історія та сучасність» 10 жовтня 2025 р. відбувся студентський ідеатон «Навчання 2.0: як зробити заняття більш ефективними, цікавими і нашими». це вже другий захід в такому форматі, що організується та проводиться факультетом національної безпеки, права та міжнародних відносин
Учасниками цього разу стали 30 студентів, що представляли: Факультет національної безпеки, права та міжнародних відносин Державного університету «Житомирська політехніка», Факультет міжнародної торгівлі та права Державного торговельно-економічного університету, Юридичний інститут Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, Львівський державний університет внутрішніх справ, Факультет права та міжнародних відносин Київського авіаційного інституту, Національна академія внутрішніх справ.
Завдання, яке мали виконувати студенти в змішаних командах, вони отримали безпосередньо перед його виконанням.
Саме завдання складалося з двох частин:
1. Основна. Формування ідеального на погляд студентів заняття, яке буде цікавим саме для них. Студентам потрібно було переосмислити формат навчання і створити власне бачення ідеального заняття.
2. Факультативна. Потрібно було заповнити таблицю з баченням студентів, яка заробітна плата у викладачів зараз і яку, як вони вважають, викладачі мають мати.
Напрацювання студенти презентували перед професійним журі, що складалося з професійних суддів, представників навчальної частини та здобувачів освітньо-наукового рівня «доктор філософії». До складу жюрі увійшли:
РОМАНЧЕНКО Євген – Голова Житомирського окружного адміністративного суду:
АБРАМОВА Ірина – доктор, економічних наук, доцент кафедри міжнародних відносин та політичного менеджменту:
ГРАБЧУК Олександр – адвокат, доцент кафедри права та правоохоронної діяльності;
КОСЕНКОВ Андрій – здобувачів освітньо-наукового рівня «доктор філософії», спеціальність «Право.
А команда переможець повторила свою презентацію «на біс» перед викладачами правничих дисциплін, що проходили підвищення кваліфікації в рамках цього ж семінару. Саме такий підхід забезпечив те, що представники понад 20 навчальних закладів України побачили і почули бачення студентів, щодо вдосконалення освітнього процесу. Навчання ж двосторонній, якщо не багатосторонній, процес)
Залиште відповідь